اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۴۵۷

اشتباهات فردی در شکست‌های ما تأثیرگذار بوده است

اشتباهات فردی در شکست‌های ما تأثیرگذار بوده است
سرپرست تیم فوتبال سپیدرود گفت: اشتباهات فردی در شکست‌های هفته اخیر ما تأثیرگذار بوده وگرنه به گواه تمام مربیان تیم‌های مقابل بازی‌های قابل قبولی انجام داده‌ایم.
۱۵:۴۵ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی بهارمست در گفت‌وگویی در خصوص آخرین شرایط سپیدرود قبل از بازی با پرسپولیس اظهارداشت: متأسفانه در این چند بازی اخیر با وجود اینکه سوار بر بازی بودیم و در نیمه‌های دوم عملکرد قابل قبولی داشتیم اما بازی را واگذار کردیم و بدون تعصب می‌گویم مستحق باخت نبودیم. به گواه تمام مربیان تیم‌های مقابل فوتبال قابل قبولی بازی کردیم اگرچه اشتباهات فردی در این چند هفته باعث شد که گل‌هایی دریافت کنیم که منجر به شکست تیم شود.

وی افزود: با همه این شرایط امیدواریم مقابل پرسپولیس بازی قابل قبولی به نمایش بگذاریم و به وضعیت‌مان سر و سامان بدهیم. از طرفی می‌دانیم پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است و بازی آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت اما مطمئناً تمام تلاش مجموعه تیم موفقیت مقابل پرسپولیس است.

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود در پاسخ به این سوال که آیا محروم و یا مصدومی دارد، گفت: ما محروم نداریم اما امید سام‌کن و حسین ابراهیمی دچار آسیب‌دیدگی‌هایی هستند که وضعیت آنها برای بازی با پرسپولیس مبهم است. سام‌کن چند وقت پیش با شکستگی دست روبرو شد و ابراهیمی نیز از ناحیه مچ پا آسیب دیده است.

وی در خصوص بازگشت جلال چراغ‌پور به سپیدرود گفت: او مدتی در کنار ما بود و دفعه پیش شرطی داشت که با توجه به مشکلات مالی مقداری از قرارداد او پرداخت شود اما به خاطر مشکلات این اتفاق نیفتاد و علیرغم میل باطنی از تیم ما جدا شد. در طول این مدت هم آقای چراغپور با نظرمحمدی در ارتباط بود و به وی مشورت می‌داد اما حالا با قول‌هایی که به او داده شده مجدداً به مجموعه ما بازگشته است.

بهارمست در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه وضعیت خریدار باشگاه سپیدرود چه شد، گفت: شخصی به نام بیات متقاضی خرید باشگاه سپیدرود است که قول‌هایی داده و ما هم امیدوار هستیم این مشکلات هرچه سریعتر حل شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین